Veelgestelde vragen


Welke informatie vind ik op VenloOnline?

VenloOnline is een website voor inwoners en ondernemers van de gemeente Venlo en daarnaast voor de media. Aan de hand van relevante berichten, video’s en infographics haken we in op wat er leeft onder de inwoners en informeren we over actuele zaken waarbij de gemeentelijke organisatie betrokken is. De berichten laten zien wat we als gemeente doen en waarom.

Hoe blijf ik op de hoogte?

Via het gemeentelijke Facebook- en Twitteraccount wordt doorverwezen naar de berichten op VenloOnline. Door deze pagina’s te liken en te volgen, blijft u dus eenvoudig op de hoogte van de berichtgeving op deze website. Of ga direct naar VenloOnline.nl.

Wat is het verschil tussen Venlo.nl en VenloOnline.nl?

De corporate website Venlo.nl blijft gewoon bestaan. Hier kunt u terecht voor het afnemen van producten en diensten, zoals bijvoorbeeld een paspoort of een uittreksel. Ook vindt u hier informatie over gemeentelijke diensten, zoals de afvalinzameling. Op VenloOnline.nl kunt u terecht voor achtergrondinformatie over bepaalde onderwerpen waar de gemeente bij betrokken is. Hier kunt u geen diensten of producten afnemen, daarvoor verwijzen wij u naar Venlo.nl.

Hoe kom ik in contact met gemeente Venlo?

Telefoon: 14 077
(bellen uit het buitenland: 0031 77 – 359 66 66)
Maandag t/m vrijdag: 9.00 – 17.00 uur
(standaard lokaal tarief)

Meer contactgegevens en informatie over openingstijden vindt u op:

https://www.venlo.nl/openingstijden-en-contactgegevens